İletişim

Belirsizlik Dönemlerinde İnsan Kaynağı ve Kurumsal Yönetişim

Belirsizlik Dönemlerinde İnsan Kaynağı ve Kurumsal Yönetişim
B
Yazan:Beyhan ERKOL
15 Aralık 2025
1 dakikalık okuma0 okunma

Küresel ve ulusal ölçekte hızlanan ekonomik, teknolojik ve toplumsal değişimler; çalışma hayatında zihinsel yorgunluk, karar alma güçlüğü ve motivasyon dalgalanmalarını daha görünür hale getirmektedir. Bu durum, bireysel performans eksikliğinden ziyade, değişen koşullara uyum sürecinin doğal bir sonucudur.

Belirsizlik dönemlerinde güçlü kurumsal yönetişim; şeffaf karar alma mekanizmaları, net rol tanımları ve etkin iletişim ile yalnızca operasyonel sürdürülebilirliği değil, insan kaynağının psikolojik dayanıklılığını da desteklemektedir.

Sürdürülebilir kurumsal istikrar, belirsizliği ortadan kaldırmakla değil; belirsizliği yönetilebilir hale getiren yapılar kurmakla mümkündür.


Etiketler

#KurumsalYönetişim#KamuPolitikaları#PaydaşYönetimi#KurumsalDayanıklılık#KurumsalLiderlik#DeğişimYönetimi
Belirsizlik Dönemlerinde İnsan Kaynağı ve Kurumsal Yönetişim | StartHuber